11 mayo 2017

Valoració personal - Clàudia Martínez

Personalment, aquest projecte m'ha agradat i servit de molt més del que m'esperava.
M'he documentat i investigat sobre un tema que feia temps que em preocupava, ja que, cada cop veig més gent en aquesta situació. A més, abans d'endinsar-me en aquest projecte, jo no sabia la majoria de les coses que he descobert: les causes (reals) per les quals estan al carrer, el nombre d'individus en situacions precàries, institucions i associacions solidàries en aquest aspecte...
Tot això m'ha servit per posar-me en la pell dels qui ho pateixen i reflexionar com d'un dia per un altre, la teva vida pot canviar al complet. Això també et fa valorar el que tens.

El servei que vam fer el passat diumenge em va fer sentir útil i molt bé amb mi mateixa; veure com canviava la cara de la gent que passava a demanar quan els hi feies un somriure o els hi deies bon profit, no té preu.

És per això, que quan tingui l'oportunitat la tornaré a fer, m'ha semblat molt gratificant i, quan tingui 18 anys, m'agradaria participar com a voluntària en alguna associació d'aquestes o qui sap, crear la meva pròpia.


Imatge relacionada

No hay comentarios:

Publicar un comentario