11 mayo 2017

Valoració personal - Meritxell Carbó

Des del primer moment que vam triar la temàtica de l'APS, em va fer il·lusió treballar i aprendre més coses, de les que potser no era conscient.

Contra més investigàvem i més sabíem, més ganes tenia de fer alguna cosa al respecte i ajudar, ja sigui a través del blog o en persona.

El projecte en general m'ha agradat molt, i el que destacaria i diria que ha sigut més especial per mi, va ser el repartiment del menjar. En aquell moment vaig valorar tot el que tenim i sobretot la sort de no estar passant per aquella situació, ja que no és agradable. Trobo que és una experiència que tothom hauria de viure i experimentar ja que et fa créixer com a persona.

Gràcies a l'APS he conegut més sobre el tema i me n'adono de que casi no sabia res i la majoria del que sabia eren prejudicis, i ara m'he adonat de la dura vida que tenen i que hi ha molts motius per acabar al carrer, i que en qualsevol moment podem ser nosaltres els que estem al carrer.

A part d'aprendre sobre el tema, també m'ha servit el fet de fer-ho en grup, ja que hem aprés les unes de les altres, i agraeixo les companyes que em van tocar ja que ens hem ajudat mútuament, i ens hem complementat molt bé.

.En la meva opinió ha valgut molt la pena fer l'APS sobre les desigualtats i centrar-nos en els sense sostre, el resultat ha sigut molt positiu, em quedo amb l'aprenentatge i la satisfacció d'haver ajudat sense esperar res a canvi i en un futur m'agradaria continuar ajudant i donar visibilitat a aquesta problemàtica.

Repetiria aquesta APS sense dubtar-ho, ha sigut una de les millors experiències.

HEM D'ACABAR AMB LA DESIGUALTAT!

Resultat d'imatges de desigualdad social

No hay comentarios:

Publicar un comentario